Epe fietst voor Epe

Wat gebeurt er op 23 juni?

Op 23 juni 2018 organiseren Inner Wheel en Rotary Club Epe wederom de fietstocht ‘Epe voor Epe’.  Bij Veluws Museum ‘Hagedoorns Plaatse’ word je ontvangen met koffie, thee of ranja met lekkere versnaperingen. Dit is tevens het startpunt van je fietstocht van 20 of 30 km. Onderweg zijn er stops waar je verrast wordt met iets lekkers en een lunch. Dat maakt de tocht ook prima geschikt om samen met kinderen te fietsen. Bij terugkomst word je ontvangen met een warme maaltijd (verzorgd door Slagerij Ter Weele). Ook een muzikale noot ontbreekt niet tijdens en na de fietstocht!

Onze voorzitter Hein Kers heeft de Spinners aangemeld en naar aanleiding van de motivatie is onze vereniging als goed doel uitgekozen. Afgelopen dinsdag (27 maart) hebben wij hierover de eerste vergadering gehad met de organisatie.

Aart Schurink heeft uitgelegd dat we de gelden willen besteden aan een nieuwe tafel en omheiningen.

Wij gaan hiervoor kaarten verkopen a € 10,00 per stuk. Van ons wordt verwacht dat we minimaal 50 kaarten en maximaal 100 kaarten gaan verkopen.

De opbrengst hiervan is 100 % voor de verkopende vereniging, maar moeten we wel eerst deze opbrengst aan de organisatie afdragen. Zij vergoeden naar aanleiding van nota’s.

Op onze volgende vergadering op dinsdag 24 april ontvangen wij 50 kaartjes.

Je kan deze fietstocht natuurlijk al wel bij je familie, kennissen en collega’s in de week leggen.

Voor meer informatie : https://www.epevoorepe.nl/. De kaarten moeten wel via ons besteld worden en niet via de website. De kaarten via ons komen 100 % ten goede aan De Spinners.

Via de website worden ze over de organisatie en verenigingen verdeeld.