Bedrijven
toernooi
2023

Op woensdagavond 10 mei 2023 organiseert tafeltennisvereniging de Spinners een toernooi voor bedrijven uit de gemeente Epe.

Locatie: de sportzaal van dorpshuis de Hezebrink in Emst.

Tafeltennis Toernooi

Tafeltennissen met je collega's

De Spinners uit Emst organiseert op 10 mei 2023 een toernooi voor iedereen die een beetje kan tafeltennissen en, samen met collega's bij zijn bedrijf (of vereniging van bedrijven), zijn krachten wil meten met spelers van andere bedrijven.

Het gaat vooral om de gezelligheid en hoewel er natuurlijk wel gestreden wordt om de toernooiwinst is het spelen van een potje tafeltennis gewoon leuk.

Voor de Spinners gaat het er vooral om dat wij meer mensen uit de gemeente Epe willen laten zien dat je vlak bij huis, in een leuke, ruime sportzaal in een gezellig dorpshuis kunt tafeltennissen.

Een sport die de meesten van ons wel eens gedaan hebben, maar wij willen laten zien dat het ook leuk is om in een toernooivorm, met de standaard spelregels van de sport, te spelen.

En dat je daarbij je eigen bedrijf op een sportieve manier vertegenwoordigt is natuurlijk mooi meegenomen!

Per deelnemend bedrijf dienen drie spelers aangemeld te worden.

Iedere deelnemer dient zijn/haar eigen batje mee te nemen en in ieder geval met (binnen-)sportschoenen te spelen.

Toeschouwers zijn uiteraard van harte welkom!

De exacte toernooivorm is op dit moment nog niet bekend - daarvoor willen we eerst de aanmeldingen afwachten.

Datum en tijd: woensdag 10 mei 2023, 20.00 - 22.30 uur.

Locatie: dorpshuis de Hezebrink, ds. van Rhijnstraat 69 in Emst.

Kosten: € 15 per team

We willen graag op tijd starten, dus vragen we iedereen rond 19.30 uur aanwezig te zijn, zodat er voldoende tijd is om een en ander toe te lichten voordat we beginnen.

Aanmelden kan tot 31 maart via mail op: secretaris@ttvdespinners.nl.

Laatste nieuws (16 april 2023): Er zijn vier teams aangemeld voor het toernooi.

Dat betekent dat er volop gelegenheid is om een potje te tafeltennissen voor de deelnemers.

De deelnemende teams ontvangen zeer binnenkort een mail met alle details over de avond.

Voor vragen over het toernooi:

secretaris@ttvdespinners.nl

Telefoon: